2013. október 15., kedd

SZÓLÁSOK SOROZAT NO.2 / DO NOT THE SUN GO DOWN OVER YOUR ANGER // SAYING SERIES NO.2

Vidéken járva inspirálódtam, ahol mind használati tárgyakon (váza, kancsó, tükör), mind köztereken (oszlop, pad) figyelmes lettem egy-egy üzenetre, mintha csak nekem címezték volna. Korábban is ott voltak, de most tudtam csak beilleszteni a mindennapi életembe, amiben megerősítésre találtak a mondatok nagyszerűsége, igaz volta. Az első ilyen példamondat, ami megfogott, egy padba volt vésve egy idős nő és férfi közé: Ne nyugodjon le a Nap haragotok felett. Ez a szólás az én életfelfogásom része is, ezért nagyon megtetszett.
Eszembe jutottak a fali hímzések, amiket annyiszor láttam a nagymamám konyhája falán cserélődni, aktualizálva az ő mindennapjaihoz.


Ahogy akkoriban, úgy ma is igényünk van arra, hogy támpontnak használjunk egy - egy jól sikerült, gondolatébresztő szlogent, ami megerősít, vagy épp utat mutat. Ezért arra gondoltam, hogy kiválasztok pár szólást, amit én is szívesen látnék a lakásom falán nap, mint nap és csinálok belőlük egy sorozatot, amin az írott szövegé a főszerep.


Szólások sorozat No.2_ 53 x 50 cm_műgyanta_2013


grafikai terv

Nincsenek megjegyzések: